Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

4 deltagere

Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Søn Maj 03 2009, 23:32

Hejsa TU(W)s

Jeg er faktisk småstolt af, at der skal 4 pænt store TGO spillere til at klare min hær. Resultatet er sikkert at jeg ikke lige har en super-hær at byde ind med... you know when Twisted Evil

Men ingen tvivl om at dennis33, Relief, asker, Zyphinx og commander_alf får brugt en masse penge i aften og de vil også miste en del styrker. (commander_alf er med til at blokere min havne) De har faktisk to spillere til at blokere min havne på samme tid, god koordinering, og hvor meget må det ikke koste dem jocolor

Dennis33 skrev følgende til mig da angrebet startede "Vi stopper vores angreb på dig når du ophøre dit medlemskab hos TUW...."

Jeg blev helt opstemt og svarede følgende "Kan du så ikke skrive til T-U og høre om jeg allerede nu er klar til at blive optaget i hovedalliancen ?"

Noget af det mest underholdende ved dette spil er altså at få lov at være lidt grov venlig på skrift indimellem

dennis33 fra Svovl 1
Relief fra Ilulissat
asker fra azto
Zyphinx fra Apoulía

vs

GrosenFriis fra TabereGiverOp

Offensivs styrke: 116,075
Offensivs styrke (GrosenFriis): 26,355

Forsvars styrke: 72,677
Forsvars styrke (GrosenFriis): 70,879

Stamina: 10,342
Stamina (GrosenFriis): 1,795

Bymur: 170%

----------

Kamp i gang Kamp i gang

TGO = TrætteGamleOnkler GrosenFriis

Damp-kæmpe 309 (-24) Damp-kæmpe 170 (-24)
Rambuk 11 (-0) Rambuk 47 (-4)
Læge 33 (-2) Læge 9 (-3)
Kok 25 (-5) Kok 13 (-1)
Sværdkriger 679 (-12) Sværdkriger 10 (-0)
Falanks 680 (-13) Falanks 36 (-5)
Katapult 33 (-1) Katapult 80 (-7)
Gyrokopter 38 (-2) Gyrokopter 70 (-14)
Bueskytte 52 (-1)
Morter 3 (-0)
Musketer 25 (-0)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  WarlordDK Man Maj 04 2009, 00:13

Hehe, godt svar Grosen, så kan de kraftedme lære det...
WarlordDK
WarlordDK
Oberst
Oberst

Mand Antal indlæg : 458
Age : 53
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Hmm mon jeg kan provokere dem til at komme igen...

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 00:36

WarlordDK skrev:Hehe, godt svar Grosen, så kan de kraftedme lære det...

Under slaget skrev jeg følgende til hver enkelt TGO spiller:
Jeg kan forstå på Dennis33 at I bliver ved med at insistere på at komme til kaffe hos mig indtil jeg melder mig ud af TUW.

For at det ikke skal blive alt for kedeligt for jer, kaffe alene kan nu være så egn.. så har jeg bagt en kransekage når I kommer til kaffe igen imorgen

/GrosenFriis


TGO's Relief svarede tilbage:

Du må have god tid, siden du gider sende sådan noget...

Jeg var bange for at han måske ikke troede jeg var gæstfri, og det vil jeg altså ikke have hængende på ham:

Gider, ja selvfølge, det skulle da bare mangle...

Og hvis I vil overnatte, så har jeg et sommerhus på sydsiden af Hoifios[68:65], som I gerne må låne...

/GrosenFriis


Jeg håber vitterligt de kommer til kaffe hos mig imorgen og så pludselig får besøg i baghaven.

Nu sender jeg mine gave-skibe afsted, måske kan jeg provokere dem til at angribe mig igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Har inviteret dem til at komme forbi igen...

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 00:52

Nu har jeg skrevet til hver enkelt af de TGO spillere der angreb mig om ikke de kommer igen, natten er jo ung endnu og havneblokaden varer mindst 2 timer endnu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  querta Man Maj 04 2009, 06:48

lol! - det lyder som om du absolut har det psykiske overtag i denne krig, og det er faktisk en ret stor del ...
querta
querta
T-U medlem
T-U medlem

Kvinde Antal indlæg : 574
Age : 60
Geografisk sted : Østjylland
Job/hobbies : så rigeligt et job ;-)
Humor : skæv
Registration date : 11/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 08:16

jeg har brugt samme taktik med at provokere ved at sende 5 skibe afsted mod en enkelt spiller havne hvilket har resulteret i konstant angreb i 6 dage han har da med lidt hjælp fået slået min hær næsten ned men det jo kostet kassen at holde sådan et angreb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty at lade sin fjende svække sig selv er lige så godt som et angreb

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 10:14

thomas34 skrev:jeg har brugt samme taktik med at provokere ... men det jo kostet kassen at holde sådan et angreb.

Kanon, at lade sin fjende svække sig selv fordi han/hun ikke kan styre sit temperament er lige så meget værd som at man selv tager ud for at svække dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Jeg har det fint, og deler varbale fornærmelser ud dagligt :-)

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 10:15

querta skrev:lol! - det lyder som om du absolut har det psykiske overtag i denne krig, og det er faktisk en ret stor del ...

He he, yep, jeg har det strålende, og deler varbale fornærmelser ud dagligt :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Hemmelige beskeder til TGO

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 10:38

TGO gutterne der angreb mig igår er jo ved at knække mig psykisk, og jeg er begyndt at tage piller.

For at forbedrede dem herpå, så skrev jeg følgende til dem, efter at have sendt dem en 20, 1, 2, 5, 18 gave.

Hej commander_alf|asker|Relief|Zyphinx|dennis33

Jeg jo nok til sidst nødt til at kapitulere og gå ud af TUW.

Jeg sender jer en hemmelig besked herom når jeg er blevet mør.

For at gøre et godt indtryk på TGO, så sender jeg dig en lille gæstegave med transportskib, og det er også et lille plaster på såret, for I fik jo ikke noget med hjem fra jeres besøg igår

Samtidig med øver jeg mig på at sende hemmelige beskeder til jer, når du får gæstegaven så husk at 1=a, 2=b, 3=c etc.

Kærlig hilsen
GrosenFriis

P.S. Hvis jeg kommer med i TGO, kan G så komme til at så for Grosen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  querta Man Maj 04 2009, 10:46

lol!

Gad vist om de kan tyde den hemmelige besked ....

lol! lol!
querta
querta
T-U medlem
T-U medlem

Kvinde Antal indlæg : 574
Age : 60
Geografisk sted : Østjylland
Job/hobbies : så rigeligt et job ;-)
Humor : skæv
Registration date : 11/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  WarlordDK Man Maj 04 2009, 20:08

Hehe, fantastisk dejlig læsning det her - Grosen, du står sgu for motiveringen og underholdningen i krigen her... heheh... Venter spændt på deres svar på dine beskeder...
WarlordDK
WarlordDK
Oberst
Oberst

Mand Antal indlæg : 458
Age : 53
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Wanda Man Maj 04 2009, 23:12

hehe du er for go` Grosen cheers

Din humor er MEGET festlig hehehe geek
Wanda
Wanda
Admin
Admin

Kvinde Antal indlæg : 581
Age : 51
Geografisk sted : Hurup
Humor : Sort hehe...
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 23:16

WarlordDK skrev:Hehe, fantastisk dejlig læsning det her - Grosen, du står sgu for motiveringen og underholdningen i krigen her... heheh... Venter spændt på deres svar på dine beskeder...

commander_alf er nok den der har afgivet det mest pinlige svar

Shocked

Jeg har faktisk fra nu af lyst til at kalde ham Kommandør Smølf, men så får jeg nok bare en GO på nakken ;-)


okay bare iorden.. skriv til min leder så skriver han det videre til os andre..



Den 04.05.2009 9:34 GrosenFriis skrev::
> Hej commander_alf
>
> Jeg jo nok til sidst nødt til at kapitulere og gå ud af TUW.
>
> Jeg sender jer en hemmelig besked herom når jeg er blevet mør.
>
> For at gøre et godt indtryk på TGO, så sender jeg dig en lille gæstegave med transportskib, og det er også et lille plaster på såret, for I fik jo ikke noget med hjem fra jeres besøg igår
>
> Samtidig med øver jeg mig på at sende hemmelige beskeder til jer, når du får gæstegaven så husk at 1=a, 2=b, 3=c etc.
>
> Kærlig hilsen
> GrosenFriis
>
> P.S. Hvis jeg kommer med i TGO, kan G så komme til at så for Grosen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty ...hold dine hemmelige beskeder for dig selv tak..

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 23:19

WarlordDK skrev:heheh... Venter spændt på deres svar på dine beskeder...

Til din store glæde (I assume), har jeg irriteret dennis33 en hel del.

Jeg har dog ikke hørt fra nogen af dem om TGO fremover skal titulere "The Grosen Ones" clown Vi får se...

?? Det jo i sidste ende dit valg...

Tager ikke imod gæste gaver... Må jo blive nød til at sende de retur... : ) ellers tak!

Og er ikke en kode tyder så hold dine hemmelige beskeder for dig selv tak...

Den 04.05.2009 9:31 GrosenFriis skrev::
> Hej dennis33
>
> Jeg jo nok til sidst nødt til at kapitulere og gå ud af TUW.
>
> Jeg sender jer en hemmelig besked herom når jeg er blevet mør.
>
> For at gøre et godt indtryk på TGO, så sender jeg dig en lille gæstegave med transportskib, og det er også et lille plaster på såret, for I fik jo ikke noget med hjem fra jeres besøg igår
>
> Samtidig med øver jeg mig på at sende hemmelige beskeder til jer, når du får gæstegaven så husk at 1=a, 2=b, 3=c etc.
>
> Kærlig hilsen
> GrosenFriis
>
> P.S. Hvis jeg kommer med i TGO, kan G så komme til at så for Grosen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Man Maj 04 2009, 23:26

Wanda skrev:hehe du er for go` Grosen cheers

Din humor er MEGET festlig hehehe geek

Tak, det morer også mig kosteligt :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  WarlordDK Man Maj 04 2009, 23:27

Hold kæft mand!!!

De er jo spejlblanke, fatter igenting!
- Det er jo ikke engang sjovt at fornærme dem når de ikke fatter det!
WarlordDK
WarlordDK
Oberst
Oberst

Mand Antal indlæg : 458
Age : 53
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Spejlblanke og asker er ynkelig i sit forsvar....

Indlæg  Gæst Tirs Maj 05 2009, 01:55

WarlordDK skrev:Hold kæft mand!!!

De er jo spejlblanke, fatter igenting!
- Det er jo ikke engang sjovt at fornærme dem når de ikke fatter det!

Yep og bla. asker er ynkelig i sit forsvar...

INTET svar på mine anbreg INTET Shocked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Er puddersukker OK?

Indlæg  Gæst Tirs Maj 05 2009, 02:19

Hej asker

Tak for lån at sukker til min kaffe, du var ikke hjemme, så jeg lånte det selv, jeg skal nok sende det lånte retur, men jeg har kun puddersukker, er det OK med dig?

/GrosenFriis

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Wanda Tirs Maj 05 2009, 02:26

LoooL Laughing Jeg troede kun de havde få skibe at rykke rundt på, men nu begynder jeg at tro at der er noget andet som også mangler pirat

Har du prøvet at give dem den engelske version Loser, og spørge om denne koder er lettere at forstå hehe Cool
Wanda
Wanda
Admin
Admin

Kvinde Antal indlæg : 581
Age : 51
Geografisk sted : Hurup
Humor : Sort hehe...
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Tirs Maj 05 2009, 02:30

Wanda skrev:Har du prøvet at give dem den engelske version Loser, og spørge om denne koder er lettere at forstå hehe Cool

Helt ærlig, at forvente TGO kan fremmedsprog er ALT for meget at forlange.. Nu må du lige... jocolor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Wanda Tirs Maj 05 2009, 02:36

Ja ja men man har da lov til at håbe at de har lidt liv i øverste etage, og får de dem sendt mange gange nok, så fatter de det vel til sidst......

Nogle skal have det at vide mange gange før det......
Wanda
Wanda
Admin
Admin

Kvinde Antal indlæg : 581
Age : 51
Geografisk sted : Hurup
Humor : Sort hehe...
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Tirs Maj 05 2009, 16:58

lol sjoveste tråd jeg har læst i lang tid! Hey, humor er OGSÅ et krigsvåben! Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  LazerBoy94 Tirs Maj 05 2009, 17:52

du burde næsten skrive det inde på .dk forummet hvis det da ikke er forbudt at kalde andre for taber i form af hemmelige koder? Laughing

LazerBoy94
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 394
Age : 29
Geografisk sted : Sydsjælland, Næstved
Job/hobbies : Musik, spiller klaver og trompet. Live-rollespil :D
Humor : Fin og velfungerende :D
Registration date : 13/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  querta Tirs Maj 05 2009, 18:19

Det vil jeg så ikke anbefale - selv om det er sjovt ... vi skulle jo nødig have grosen banned Laughing
querta
querta
T-U medlem
T-U medlem

Kvinde Antal indlæg : 574
Age : 60
Geografisk sted : Østjylland
Job/hobbies : så rigeligt et job ;-)
Humor : skæv
Registration date : 11/09/08

Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Gæst Tirs Maj 05 2009, 18:20

LazerBoy94 skrev:du burde næsten skrive det inde på .dk forummet hvis det da ikke er forbudt at kalde andre for taber i form af hemmelige koder? Laughing

Naaah.. De kunne finde på at erklære os krig.. Nånej, det har de allerede gjordt... lol!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før... Empty Sv: TGO bruger kræfter og penge og opnår ingenting, dagen før...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum