Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lister over dem der bygger en angrebsby.

+5
Miss Vandel
hardbern
Tina84
Luther
querta
9 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tors Maj 07 2009, 10:06

For at vores general får et bedre overblik over hvem der vil bygge angrebsbyer, på de udvalgte øer syntes jeg det vil være en god ide at skrive os på her:

Jeg stiller med 1 by.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  querta Tors Maj 07 2009, 10:07

Også jeg .... 1 by
querta
querta
T-U medlem
T-U medlem

Kvinde Antal indlæg : 574
Age : 60
Geografisk sted : Østjylland
Job/hobbies : så rigeligt et job ;-)
Humor : skæv
Registration date : 11/09/08

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Luther Tors Maj 07 2009, 11:02

Jeg er også klar med 1 by og et par krigere... Very Happy

Luther
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 83
Age : 49
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/03/09

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tors Maj 07 2009, 11:47

Jeg er helt sikkert på banen igen med 1 by... Twisted Evil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Re: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tors Maj 07 2009, 16:34

Klar på en ny by, der kommer til at koste rigtigt dyrt for TGO Twisted Evil Twisted Evil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tors Maj 07 2009, 18:36

har sendt mine 40 indbygger afsted.. så stiller også med en by, og flytter stort set hele min hær dertil... Very Happy

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Fre Maj 08 2009, 00:28

jeg kommer også med en by Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Tina84 Fre Maj 08 2009, 17:45

Jeg har grundlagt en by på 77:77, så er også med Very Happy

Tina84
T-U`er
T-U`er

Kvinde Antal indlæg : 58
Age : 39
Geografisk sted : Sønderjylland
Job/hobbies : Pædagog
Registration date : 06/01/09

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Fre Maj 08 2009, 22:58

så har jeg bygget lidt.. hvad level skal mit spion forsvar være på, for at være sikker når jeg har et level 1 rådhus?

1709 enheder er på vej samt, 529 skibe Very Happy så nu for TGO lidt mere at se til.. Smile

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  hardbern Fre Maj 08 2009, 22:58

Jeg er også klar med en by..
Er der nogen ø i specielt ønsker man sætter sig på?

Mvh Hardbern

hardbern
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 111
Registration date : 15/09/08

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Fre Maj 08 2009, 23:07

hardbern skrev:Jeg er også klar med en by..
Er der nogen ø i specielt ønsker man sætter sig på?

Mvh Hardbern

sæt dig på 78:77 vi andre ligger på 77 men der er fyldt op, dog ligger odin allerede på 78:77 så ham kan du nok godt få til at hjælpe dig..

Velkomen til undergangen for TGO

Hephey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Miss Vandel Lør Maj 09 2009, 00:41

Jeg har anlagt en by på 77:77 - mine skibe og hær er klar!
vh Miss Vandel

Miss Vandel
T-U`er
T-U`er

Kvinde Antal indlæg : 44
Age : 53
Geografisk sted : Nordsjælland
Humor : Dårligere end jeg selv tror
Registration date : 22/02/09

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Lør Maj 09 2009, 00:44

Jeg må sku sige det er et flot fremmøde der er kommet ind i kampen på både 77:77 og nu også på 78:77.

Nu skal vi sku snart sparke noget TGO røv...

LÆNGE LEVE T-U

I gør mig til en meget stolt leder, af en fantastisk alliance. SmileSmileSmileSmileSmileSmile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Lør Maj 09 2009, 10:17

Jeg har lige lavet et ”for sjovt” overblik over den angrebskraft der ligger bag de 2 Ø’er ind til nu:

77:77
Tina84 8876
damgo 6407
Champ-Ghosto 16158
Killerkim 6217
hephey 8566
Zeus 4048
viktor f h 7394
dusomser 3822
querta 9164
Miss Piggy 10095
Miss Vandel 5112
wuks 10305
Skinfaxi 6845


Total = 103009

78:77
Luther 9454
Odin 7218
hardbern 6347

Total = 23019

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty ØV ØV ØV

Indlæg  Gæst Lør Maj 09 2009, 17:46

Vi er desværre allerede opdaget på vores øer...
Jeg har haft besøg af buggi wuggi´s spioner.

Men han kom så vidt jeg ved ikke igennem mit forsvar. Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  dusomser Lør Maj 09 2009, 18:00

jeg har en by på 77:77 og der er 152 hjuldampervædre på vej dertil samt lidt småterier, og de er fremme om et døgn. Twisted Evil
dusomser
dusomser
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 340
Geografisk sted : nordjylland
Humor : dårlig
Registration date : 13/09/08

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Re: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Lør Maj 09 2009, 18:49

Jeg har også haft spioner i min by.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  hardbern Søn Maj 10 2009, 06:55

Der er dukket 4 nye spillere op på 78:77 som ikke tilhører nogen alliance, er det ikke lidt mærkeligt at det sker nu..
Det er som sagt nye spillere og de har kun 40 points men pudsigt at de øer har ligget øde hen så længe og så sker der noget nu...

Nå nu vi er opdaget så spørger jeg igen, er det smart hvis vi samler vores tropper i den samme by, så de ikke har en chance for at tæske os når vi er "hjemme"?

Mvh Hardbern

hardbern
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 111
Registration date : 15/09/08

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  WarlordDK Man Maj 11 2009, 15:50

Det er en fornøjelse at se 77,77 er fyldt helt op - og 78,77 som også har fået nye byer...

Første slag starter jo i aften kl. 23 - og så må vi se om vi får knust nogen TGO'er...
Jeg laver en liste senere over mål der skal angribes, men jeg vil også lade det være frit, hvis i er nogen stykker der snakker og bliver enige om et mål i nærheden hvis i er online samtidig, så kaster i jer bare over det og smadrer løs.
- Husk dog gerne at skrive om det på forum, så alle kan følge med i angrebene....

Hilsen
En glad og krigsklar general i det mægtige Trade Union!

PS: Der kan være noget om det Hardbern siger, hvis i ikke er online et stykke tid, så udstationer styrker og flåder hos en bestemt, så alle sender dertil, så er der seriøs modstand hvis TGO finder på noget mens i er ofline.
- Jeg foreslår at i spørger Skinfaxi og bruger hans by til dette - jeg har ikke spurgt ham endnu, men protesterer han ikke her, så gør i bare dette...
WarlordDK
WarlordDK
Oberst
Oberst

Mand Antal indlæg : 458
Age : 53
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Re: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Man Maj 11 2009, 19:09

Der er også ulemper ved at sætte sine tropper/flåde i samme by, 1 det koster det dobbelte at have dem der 2 de kan højst være der i otte timer, og jeg har ca. 15000 minus guld i timen hvis jeg har alt mit ude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 12 2009, 02:28

så er jeg os oppe på angrebs øen med alle tropper og flåder og bygger mit spionforsvar op til 20 spioner der skal stå som spionforsvar så det er sikkert der ingen kommer igennem..

så nu er jeg klar til at angribe ENDELIG kan tropperne blive støvet af Smile


og min by ligger på 78/77

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tirs Maj 12 2009, 11:26

Så er der igen et par pladser på 77:77 de 2nye der var kommet der syntes vidst ik det var så sjovt at ligge blandt 14 T-U medlemmer med over 2-300.000 i point. lol! lol! lol!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  1-eigil-1 Tirs Maj 12 2009, 20:22

jeg kan få bygget en by på torsdag.. Very Happy glæder mig til at være med..

1-eigil-1
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 31
Age : 35
Geografisk sted : Skive
Registration date : 22/02/09

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Gæst Tors Maj 14 2009, 07:39

Så har jeg sørme også fået fingeren ud af min mås og ved at lave en by på 78:77 alien

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Tirzah Søn Maj 17 2009, 13:22

Det er super at så mange har bygget en by tæt på fronten.

Jeg har dog en lille bøn til jer om i ikke kan udvide jeres rådhus, så byerne får flere action points. Det vil især hjælpe dem, som mig selv, der ikke har mulighed for at lave en ny by. Ellers kan vi hurtig komme til at brænde inde med en hær som ikke kan blive sendt afsted fordi der ikke er nok action point.

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med ressourcer, hvis i mangler. Så bare skriv til mig.
Tirzah
Tirzah
T-U`er
T-U`er

Mand Antal indlæg : 266
Age : 44
Geografisk sted : Kastrup
Humor : JA :-)
Registration date : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Lister over dem der bygger en angrebsby. Empty Sv: Lister over dem der bygger en angrebsby.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum