Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Krigen i Vest er vundet

Go down

Krigen i Vest er vundet Empty Krigen i Vest er vundet

Indlæg  Gæst Ons Maj 13 2009, 11:51

De eneste 2 TGO'er, der havde byer i Vest var Theis Plato og Jakelski.

Theis Plato har taget konsekvensen og revet sine 3 vestlige byer op med rode. lol! Sandsynligvis genopfører han dem i Øst, hvor han håber på beskyttelse fra sine allierede.

Jakelski har tilsyneladende givet helt op. Han står nu som inaktiv. Very Happy

Så nu reducerer jeg lige min hær lidt, og prøver at stabilisere min økonomi igen. Cool

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Krigen i Vest er vundet Empty Sv: Krigen i Vest er vundet

Indlæg  Gæst Ons Maj 13 2009, 12:21

Godt gået. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Reduser du bare din hær lidt og så støt op om krigen med resurser og guld istedet. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Krigen i Vest er vundet Empty Sv: Krigen i Vest er vundet

Indlæg  WarlordDK Ons Maj 13 2009, 13:23

Hej Bitwise

Det må da siges at være godt nyt fra vestfronten Laughing

Fedt at høre at du har fordrevet den ene - og at den anden er gået på ferie, hvis ikke det varer resten af krigen, så må han jo bare have et besøg eller to mere...

Så skal vi lige have styr på TGOerne ude ved angrebsøerne - altså, dem der ikke også er gået på ferie eller flygtet over i TOR. Derefter bliver den store udfordring selve TGOs homeworld - men lad os tage den derfra når vi kommer dertil...

Håber dog at du beholder et beredskab der kan holde styr på TGO feriebarnet, hvis han skulle vælge at komme tilbage... hehe...

Stor tak herfra i hvert fald for din store indsats, som jo er foregået på bedste selvstyrende vis:-)

WarlordDK

PS: Skulle du kede dig og have lyst til at feste med os andre, så er du selvfølgelig velkommen til at dukke op på angrebsøerne og deltage, jeg lover at vi reserverer en plads til helten fra Vestfronten:-)
WarlordDK
WarlordDK
Oberst
Oberst

Mand Antal indlæg : 458
Age : 53
Geografisk sted : Glostrup, København
Humor : Masser....
Registration date : 16/09/08

Tilbage til toppen Go down

Krigen i Vest er vundet Empty Sv: Krigen i Vest er vundet

Indlæg  Gæst Ons Maj 13 2009, 14:06

Tak tak. Very Happy

Jeg regner med at opretholde et beredskab på en 6000-7000 GP, da der ligger en ASS eller 2, som måske kunne finde på at besøge mig eller nogen af vores andre medlemmer i Vest, hvis de kommer til at kede sig.

Selvom det lyder tillokkende at joine jer andre på angrebsøerne, så vil det stadigt koste mig 600.000 bare at flytte flåden helt over på den anden side af kortet, og jeg tør slet ikke undersøge, hvad en udflugt for hæren vil komme til at koste. affraid
Jeg kører i forvejen med underskud, og det løber kun rundt, hvis jeg får afsat lidt varer i ny og næ, så det er nok begrænset hvor meget jeg kan bidrage med i øvrigt, med mindre at ham TGO sovetrynen dukker op igen. Basketball

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Krigen i Vest er vundet Empty Sv: Krigen i Vest er vundet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum