Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tak til TU'ere for massiv hjælp

Go down

Tak til TU'ere for massiv hjælp Empty Tak til TU''ere for massiv hjælp

Indlæg  Gæst Søn Maj 17 2009, 02:19

Kære T-U'ere

Jeg har en by på vores angrebs-øer, og bedste som jeg troede jeg skulle med i angreb mod TGO erfarede jeg, at det er nødvendigt at havnen er udvidet til en 10-12 stykker i level da lastehastighed ellers er en by i Rusland.

Jeg skrev så til mine T-U naboer på angrebs-øen om jeg kunne købe resourcer af dem til at opbygge min havn med, jeg har selv svært ved at sende resourcer, da min økonomi er på bristepunktet i forhold til min hær og derudover holder andre TGO'ere mig så beskæftiget at jeg skal holde mine lagre under plyndringsgrænsen.

Jeg blev mødt med overvældende støtte fra TU, jeg har insisteret på at betale for resoucer, men det fik jeg ikke lov til, og jeg har vitterligt fået resourcer fra samtlige TU'ere jeg skrev til.

Det er eddersparkemig FLOT at TU vil hjælpe et Wing medlem så massivt, selv midt i en krig mod TGO..

Så fra mig til alle jer TU'ere.. Tusind tak for alt jeres hjælp, det vil jeg huske.... Like a Star @ heaven

GrosenFriis, T-U-W

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tak til TU'ere for massiv hjælp Empty Sv: Tak til TU'ere for massiv hjælp

Indlæg  Gæst Søn Maj 17 2009, 02:42

Det var så lidt. Smile

Vi passer jo godt på lille bror ik. Laughing Laughing Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tak til TU'ere for massiv hjælp Empty Sv: Tak til TU'ere for massiv hjælp

Indlæg  Gæst Søn Maj 17 2009, 03:37

Du vover lige een gang til om at tale om tilbagebetaling! Very Happy Så skal jeg nok give dig noget "payback time" skal jeg! Nå men hel seriøs, jeg håber du får al den hjælp du har brug for ellers skriv... Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tak til TU'ere for massiv hjælp Empty Sv: Tak til TU'ere for massiv hjælp

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum